jennyylarson

Glee freak

Kategori: Allmänt

Ja, jag har nog gått och blivit sveriges största glee-freak. Fick igår reda på att ett nytt avsnitt skulle komma ut under natten och fick sedan reda på att de skulle köra min efterlängtade och favoritlåt "Moves Like Jagger" som jag avgudat ända sen den kom ut. Jag kollade nyss på det nya avsnittet då jag skrattade, grät och var helt galen. Det var nog det bästa avsnittet hittills någonsin! :D Så himla bra låtar och ALLT.


Nu vill jag bara ha nästa vecka och ärligt talat så har jag gjort en lista på vilka låtar jag ska lära mig, och dansen till haha.. För att sedan tvinga mina närmaste vänner att lära sig dem och sedan bara uppträda för vem som helst. xD Jag är SÅ JÄVLA TÖNTIG men jag kan inte hjälpa det och ärligt talat så är jag ju väldigt lycklig, varför sluta vara töntig då? ;P


Min man är hemma sjuk och skulle väl egentligen kommit hir imorgon men vi får se om han orkar. Ikväll kommer antagligen Matilda och Bea hit och umgås med mig. Det blir Glee, tv-spel och varm choklad som vanligt. Blir säkert Existenz-titt också som en riktig klassiker! ;) Hoppas nu att Bea kan bara!


Hejhej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: