jennyylarson

Shady

Kategori: Allmänt

Gud! Idag skakade jag hand med Elin på att jag ska ut och springa eller gå VARJE dag fram till mönstring! Jag ska också filma mig själv en stund och skicka det till henne som bevis haha. Så idag tänkte jag strunta i det och göra en "jag börjar imorgon", även om jag vet att det aldrig blir av när man säger så, så jag tog 5 min på crosstrainern. Men nu för ungefär en timma sedan fick jag ett argt sms från Elin om att jag fanimig måste sätta igång. Konstigt nog kickade det igång mig och upp for jag, slängde på mig sportbhn, träningsskorna och sprang ut!
 
Sprang först på två harar som inte var någon fara men när jag kommit högst upp på berget ser jag ett rådjur intill mig som började springa ifrån mig. Ja, eftersom jag är rätt skraj när det gäller monster och läskigheter så blev jag jävligt rädd så här i skymningen. Jag släppte rädslan för en stund men insåg att jag sprungit fel och behövde gå genom skogen. Då dör min telefon och jag hör ett par rådjur "skälla" från en buske när rådjuret sprungit in.
 
Jag vände snabbare än vinden och sprang hela vägen ner igen. På vägen hem inbillade jag mig att det stod så kallade monster (i min värld), överallt. Jag springer då aldrig i skymning igen!
 
Men nog om det. Var skönt, så nu är det bara att ta sig i kragen och göra det här varje jäkla dag i 16 dagar till!
 
I onsdags åkte jag faktiskt med Samuel i rallybilen som kartläsare. Var huur kul som helst så hoppas jag får ta en riktig licens och får åka med fler gånger. :)

 
 
Ibland känner jag mig fin. Som på dessa bilder.
Ser så klart loj ut, men loj kan väl också vara vackert. Eller hur?


Jenny
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: