jennyylarson

Jävla fyllo

Kategori: Allmänt

Hallå, har inte mycket nytt att berätta egentligen men here it goes i alla fall.
 
I onsdags förra veckan var jag på shoppingtur själv i Borås. Blev lite smågrejer och ett par skor. Reeedigt nöjd! :)
 I torsdags blev det förfest hos Sandra i herrljunga och tåget till Alingsås och hotellet för att försöka äga ett dansgolv eller två. På fredagsmorgonen blev det fika med ett gäng från gamla klassen och det var hur trevligt och roligt som helst!

Fredag kväll blev det utgång igen fast i Borås. Hela kvällen var verkligen misslyckad. Jag drack alldeles för mycket och minns verkligen ingenting. Det enda jag minns är att jag ensam försökte ta mig hem med inte hittade. Dagen efter skrattade jag åt till en början men senare på dagen och nu efteråt så känns det fruktansvärt faktiskt. Att jag fått gå själv hem från krogen för att jag mådde för dåligt och "nyktrade till" för en stund av minne i c.a 10 minuter vid borås arena och jag har ingen aning om hur jag hamnade där. Jag vet inte ens hur jag kom hem därifrån sen. Känns bara helt sjukt och jag är glad att det inte hände något. Eller jag antar att det inte hände något..? Usch, försöker att inte tänka på det bara så nu byts ämne.
 
Lördag blev en dag med många inställda planer men konstigt nog inte på grund av att jag var bakfull. På kvällen blev istället för utgång, bara till att hälsa på hos Sandra där massor med härliga tjejer förfestade inför hotellet i Alingsås återigen. Hemfärd och sömn för mig del.
 
Har tagit det väldigt lugnt sedan dess, vart på kalas hos kusin Andreas men annars bara vart hemma. :) Förutom att Elin vart här och hälsat på idag då.
 
 
Här kommer ett par bilder från den senaste tiden. :)
 
 
 
 
 
Jenny
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: