jennyylarson

Ett helt vanligt inlägg.

Kategori: Allmänt

Ojdå, det blev längre än tänkt sen sista inlägget.. Hade ju faktiskt tänkt börja bli lite aktiv men jag får starta på nytt igen då.

Okej, min senaste vecka!

Onsdag - Jag och Bea tog roadtrip till Johannes i Grästorp där vi tjötade, såg när han spelade datorspel och bara satt.

Torsdag - Estetkväll hos Filippa och Tommy. Vi blev allt ett gött gäng ändå. :D

Fredag - Mys/fest hos Rebecka med Bea, Matilda och självklart Rebecka. Vindrickande, paranormal activity, ölspel och bara konstigheter = Underbar kväll!

Lördag och Söndag - Hjälpte Lizah och David att flytta till ny lägenhet i Lidköping.

Och idag åkte jag hem igen. :) Har alltså vart borta från torsdag - måndag och det börjar bli en vana vilket betyder att jag aldrig träffar min kära far längre. Han jobbar ju i Norge måndag - torsdag och är hemma över helgerna. Måste vara hemma en hel helg snart känner jag, har antagligen inte vart det sen långt innan jag åkte till Barcelona. Ska också ta mig tid att åka och hälsa på Nicklas, Camilla och Cecilia snart. Var allt för länge sen man var där och det blir bara massa löften om att man ska komma och så gör man inte det för pojkvän och vänner kommer i vägen. Får ta tag i allt snart! Ska sätta mig och skicka iväg mitt CV till alla jobb jag kan tänka mig nu också, vill ju flytta hemifrån snart. Är taggad till tusen på det!


Avslutar med lite bilder från veckan :D




Jenny Larson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: