jennyylarson

Crazy Friday

Kategori: Allmänt

Idag blir det Crazy Friday på Harry´s i Lidköping med sköna vänner. Ska bli billig öl och dans, sedan ska ju Viktor och hans vänner dit också så då får jag tvinga honom att dansa med oss. ;P

Från piratbesättningen ska Elin Kapten Faran Friden, Malin Gojan Babord Palm, Manjula Strybord Träben (eller vad det nu var) med. Wille kanske också följer med och då kan han också få ett nytt piratnamn.

Det var meningen att alla Ninja Turtles skulle med men Matilda kan inte längre och det verkar krångla lite för Bea också. Men Rebecka och jag ska nog ta tag i´t och åka. Sara ska ju trots allt med. :D


Kunde verkligen inte somna inatt, gick och lade mig runt 3 och sen vägrade min hjärna att stänga av så jag tror jag kollade på klockan sista gången vid halv 6.. Gick sedan upp vid 11 och i jämförelse med all sömn jag tagit den senaste tiden så är det INGENTING. Sitter här och mår riktigt dåligt av trötthet, somnar snart.. MEN jag måste ju börja göra mig i ordning om jag ska vara hos Elin kl 16 och äta middag. Uhhu kommer nog dö innan vi kommer till Lidköping. :P


Glee <3



Jenny Larson

Kommentarer


Kommentera inlägget här: