jennyylarson

Fortsättning

Kategori: Barcelona

Kunde visst logga in på internet med min egna dator så jag tänkte lägga upp lite bilder och kanske skriva lite mer. :)

I måndags när vi skulle gå från Adams och deras lägenhet så var väl klockan halv 1 på natten, och då stod vi ju där utanför och pratade lite. Helt plöstligt började någon kasta stenar på oss från en balkong haha, blev så chockad men det är tydligen typ lagligt att göra det efter 23 eller när det nu var, ifall någon väsnas. :P Helt galet och livsfarligt. :P

Jag bor just nu ca 3 min från Ramla och det är väl där jag spenderar mest tid. Idag köpte jag frukost på Starbucks satte mig uppe på Placa de Catalunya, solade och åt ett tag. Efter ett tag kom några GRYMMA musiker och spelade. Helt fantastiskt. :)

Imorgon kommer Anneli och då blir det nog mer att upptäcka med henne. Dock sa hostelvärden man om någon dag behöver paraply, så är det imorgon. :P

Var på stranden en sväng förut också, var ju en jävla bit dit bort. Men där låg jag och solade ett tag, såg en naken man gå runt och lite sånt där. :P



Kommentarer

  • Siw säger:

    Tänk vilka minnen du skapar för framtiden med den här resan! MEN... nu ska du först och främst leva där och nu så jag hoppas du får det kanontrevligt och bra på alla sätt.



    Minns dock att om du ångrar dig och kommer hem igen så är vi många som längtar efter dig och kommer att heja på dig då också!

    Kramkram!/Siwan

    2011-10-26 | 22:21:33
  • Viktor säger:

    Issy har börjat skära sig.

    2011-10-27 | 17:05:04
  • Camillamon säger:

    Nakna män är ju alltid trevligt?! :P

    2011-11-02 | 23:37:24
    Bloggadress: http://camillamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: