jennyylarson

Tv-spel Yeesbox

Kategori: Allmänt

Vart hos Viktor sen igår och vi har spelat tv-spel ända sen jag kom hit, Dark Souls till och med. Jag köttar, WÖW ! Blir mer nervös för varje dag som går inför Barcelona, har svårt att somna på kvällarna då jag bara ligger och tänker på vad jag ska packa med mig och vad jag inte kommer få plats med i väskan. Ska hem imorgon igen och börja packa ordentligt. :) Planerar min sista vecka i Sverige också, ganska svårt att få ihop allt. Men detta är väl i nuläget vad som gäller -

Tisdag & onsdag - Packa och möjligtvis åka till Borås för att handla.
Torsdag - Linus kommer på besök för att fixa klart vår gitarr som jag skulle fixat strängar till för hundra år sedan.
Fredag - Till Vara eller Grästorp och äta pizza med estetklassen som en sista träff.
Lördag - Sista träff med Herrljunga-gänget.
Söndag - Sista dag och middag med hela familjen.

Uwähh.

Har lagat enchiladas till Viktors familj idag också, som en hejdå-middag. Ser verkligen fram emot resan men jag måste erkänna att det är sorgligare än jag trodde att ha alla dessa "sista-möten".

Well back to Dark Souls.

- Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: