jennyylarson

Safety dance

Kategori: Allmänt

Hej,

Igår åkte jag Bea och Matilda och shoppade i Borås. Fick med mig allt jag behöver inför min resa + lite kläder hem. Nya trosor, en snygg kavaj och en skitsnygg klänning som jag fick i försenad födelsedagspresent av tjejerna. :D Träffade Camilla en stund också som var skitsnygg i sin nya hårfärg!
Efter Borås åkte vi hem till mig och drack varm oboy, spelade kort och satt vid datorn som vanligt. :P Efter ett tag kom Linus och började fixa gitarren medans vi kollade existenz och allt sånt där vanligt roligt. Linus åkte hemåt vid 06:45 i morses eftersom han skulle jobba. Lite väl tidigt för min del.

Nu har jag suttit och fixat Skype till pappa och mig själv, försökt fixa mikrofonen & kameran och lite sånt där så det blir lättare att prata när jag är i Barcelona. Mikrofonen går ju dock åt helvete, vetefan vad det är för problem med min dator.. :(

Nu ska jag tvätta och packa vidare, sedan blir det Vara och alla klasskamrater hos Filippa för en sista träff. :D


-Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: