jennyylarson

Min sista dag i Sverige

Kategori: Allmänt

Jaha då är det min sista dag i Sverige och den ska jag spendera med familjen. :) Har blivit såpass nervös nu att jag vissa stunder funderar på om jag verkligen vill åka, men det är klart jag ska göra det!

Veckan har vart jättebra, har vart med Bea och Matilda för det mesta och i fredags var det estetkväll hos Filippa som var hur bra som helst. :D Så kul att träffa alla igen.
Igår var det herrljunga-gängets tur och då kom Elin, Manjula, Jonas, Joker, Albin, Wille och Linus hit och såg på film. Det var roligt och mysigt, och man fick ju som vanligt skratta åt Manjulas inte allt för clever kommentarer. :P



Här är lite bilder från veckan

Haha, den här bilden har vi allt skrattat mycket åt.


Kommer verkligen sakna alla jättemycket. :(

Fick inga bilder på gänget igår dock.



Nu får jag väl springa och väcka alla sovande barn i huset så vi faktiskt kan umgås. :P


- Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: