jennyylarson

En vecka kvar.

Kategori: Allmänt

Har precis bokat flyg och hostel till Barcelona. Jag åker den 24 oktober kl 08:30, på måndag om en vecka. SNART! Får lägenheten den 4e så jag får bo 11 nätter på ett hostel. Men det ligger precis vid havet och då har jag ju något att göra iaf. :P Har tagit fram resväskorna och funderar på att redan börja packa lite, ska åka och handla i veckan. Lite sånt där som är bra att ha med sig och så. :)


Igår var det riktigt roligt men jag mår väl som jag förtjänar idag. Uhhh


- Jenny

Kommentarer

  • Camillamon säger:

    Hej syster :) Tycker det e roligt att du börjar blogga, spännande läsning och ska bli riktigt roligt att följa din resa i Barcelona :) Btw så är jag sjukt nöjd med designen. Säg bara till om det är något du vill jag ändrar så fixar jag det! <3 Kram Camilla

    2011-10-16 | 21:33:36
    Bloggadress: http://camillamon.blogg.se/

Kommentera inlägget här: