jennyylarson

Alriiight !

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från Borås där jag och Camilla har besökt badhuset idag vilket var riktigt roligt och vi var helt slut när vi gick därifrån. Vi försökte klättra på klätterväggar, försökte åka på ankor och krokodiler, åka vattenrutschbana, basta och bada bubbelbad. Asgött!
Vi passade också på att fixa till min blogg eftersom hon kan sånt här. :P Så nu är jag nöjd! Lite fina bilder och söta djur och allt såntdär som jag tycker om HÄHÄ !

Igår betalade vi in en deposition till lägenheten i Barcelona och idag ska jag försöka boka hostel för de första dagarna och flyget för nu börjar det närma sig ordentligt. Börjar bli rätt nervös och stressad. Om jag åker då jag tänkt så är jag i Barcelona om 2 veckor idag och jag har MASSOR kvar att göra inför resan. :S Men det lööser sig! Funderar mycket på bagaget.. hur ska jag bara kunna packa 20kg? Det är ju helt galet lite för en flytt.
Men det går ju framåt iaf.

Imorgon ska jag, Anna, Elin och kanske någon mer till Harry´s i Lidköping. Blir väl förhoppningsvis lika bra som sist, haha.. Mjamja



- Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: